قوانین و مقررات

بامارو (Bamaro.ir) تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد و هر گونه فعالیت مخالف قوانین اپلیکیشن و جمهوری اسلامی ایران توسط کاربر باعث حذف اکانت کاربر مورد نظر خواهد شد.
هنگامی که کافه سفارش شما را دریافت کرد ممکن است با تلفن با شما تماس گرفته شود؛ در صورت عدم پاسخگویی ، سفارش شما ممکن است رد شود.
بامارو صرفا به عنوان نماینده کافه ها خدمات خود را ارائه می نماید.
بامارو نماینده‌ای برای برقراری ارتباط بین مشتریان آنلاین و کافه های فروشنده است و لذا مسئولیتی در قبال کیفیت سفارش و نحوه‌ی دریافت سفارش عهده دار نیست. کیفیت سفارشات بر عهده کافه مورد نظر می‌باشد و هرگونه شکایت، درخواست و اظهار نظر در مورد کیفیت و نحوه‌ی دریافت سفارش به مدیر مربوطه منتقل خواهد شد.
هنگام ثبت هر سفارش، یک پیامک حاوی سفارش ثبت شده و کد آن برای شما فرستاده می شود. کد سفارش شما در موارد دیرکرد و یا عدم تحویل سفارش قابل استفاده می باشد.
در مواردی که به بیش از یک کافه سفارش ارسال شود، به ازای هر کافه برای شما رسید آنلاین و پیامک بصورت جداگانه فرستاده خواهد شد.
زمانی که یک سفارش ثبت و تایید می شود دیگر امکان لغو آن وجود نخواهد داشت. در مواقعی که نیاز است تغییراتی در سفارش صورت گیرد، لطفا با شماره پشتیبانی بامارو تماس حاصل فرمایید.
زمان ذکر شده برای تحویل سفارش صرفا زمانی تقریبی بوده و این امکان وجود دارد تا تحت اثر شرایط خارج از کنترل کافه این زمان افزایش یابد و یا حتی منجر به لغو سفارش گردد که در این صورت هزینه پرداختی شما مسترد خواهد شد.
افرادی که از پرداخت آنلاین استفاده می نمایند در صورت عدم تایید سفارش آنها به هر دلیل، وجه پرداختی آنها با توجه به سیستم بانکی حداکثر تا ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد و یا وجه پرداختی همان لحظه به اعتبار شخص در اپلیکیشن اضافه خواهد شد.
مسئولیت پرداخت آنلاین به عهده بانک مربوطه می‌باشد. در صورت بروز مشکل مبلغ پرداختی به حساب شما از طریق بانک مربوطه عودت داده خواهد شد.
مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تماس، به عهده کاربر است. در صورت ارسال اطلاعات اشتباه و به موجب آن هر گونه وقفه و یا عدم تحویل سفارش ، هزینه سفارش و ارسال غیر قابل بازگشت خواهد بود.
بامارو این حق را برای خود محفوظ می دارد تا بصورت مستقل، در هر زمان و بنابر صلاحدید خود هر سفارش و یا نام کاربری را لغو نماید.
مسئولیت محتوای پروفایل و منوی کافه ها و همچنین درستی و صحت اطلاعات نمایش داده شده و تطابق آن با آنچه که عرضه می شود بر عهده مدیر کافه می باشد و بامارو هیچگونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده‌ و آسیب های احتمالی آن بر عهده نمی‌گیرد.
فروش بامارو براساس انبار و ذخیره کافه است و اگر در موقع سفارش، محصول مورد نظر در کافه موجود نباشد ممکن است آن سرویس ارائه نشود و بامارو نسبت به اینکه لیست آیتم های ذکر شده در اپلیکیشن حتماً موجود باشد تعهدی نمی دهد.
در اپلیکیشن کاربر تنها امکان انتخاب یک نام کاربری را داشته و در صورت فعالیت یک کاربر با دو اکانت، اکانت دوم حذف خواهد شد.
اگر کاربر در حین سفارش در آدرسی که مشخص کرده است نباشد سفارش به هیچ عنوان به جای دیگری که حضور دارد تحویل داده نمی شود و مسئولیت تمامی مشکلاتی که از این نظر پیش خواهد آمد بر عهده کاربر خواهد بود.
در صورت مشاهده هر گونه ارسال توهین آمیز، تمسخر آمیز و یا بی احترامی به مدیران کافه ها و مسئولان اپلیکیشن، به کاربر خاطی اخطار داده می شود و در صورت لزوم کاربری وی مسدود خواهد شد.
همه ی قوانین تا زمانی که در سایت بامارو (Bamaro.ir) نمایش داده می‌شوند معتبر هستند. در هر بازدید شما، این امکان وجود دارد که این قوانین اصلاح و یا به روز شده باشند لذا توصیه می‌شود برای هر بار استفاده از اپلیکیشن مجددا قوانین را مطالعه نمایید.
با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و ارسالهای خود را به اپلیکیشن به عهده خواهید گرفت.
امیدوار هستیم با به کارگیری این قوانین و دستورالعمل هایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد بامارو بتواند خدماتی مناسب به شهروندان عزیز ارائه نماید. شما نیز با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه سرویس بهتر حمایت نمایید.