بامارو تا اطلاع ثانوی ارسال سفارش نخواهد داشت. پیشاپیش از صبوری شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

  1. طریقه ثبت سفارش به چه صورت است؟
    به سایت bamaro.ir مراجعه کنید و با انتخاب گزینه "صبحانه" به صفحه جدیدی راه پیدا می کنید که می توانید از طریق گزینه "منو" گزینه های صبحانه و میان وعده را مشاهده کنید و می توانید بصورت روزانه و یا برنامه ریزی شده سبد خرید خود را تکمیل کنید بعد از این مرحله شما باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا حساب کاربری جدید بسازید و با تعیین آدرس و نحوه پرداخت (انتخاب یکی از درگاه های پرداخت) مبلغ سفارش را پرداخت کنید و سفارش را در زمان و مکان موردنظر تحویل بگیرید.
  2. نحوه پرداخت هزینه های سفارش به چه صورت است؟
    تمام روند سفارش و پرداخت محصولات بامارو بصورت آنلاین است و از طریق درگاه های بانکی انجام خواهد شد و سفارش شما پس از پرداخت موفق، پردازش خواهد شد و در صف ارسال قرار خواهد گرفت.
  3. چگونه می‌توان از کارت‌های هدیه بامارو برای افزایش اعتبار حساب استفاده کرد؟
    پس از ورود به حساب کاربری خود در بامارو و مراجعه به صفحه پروفایل، سربرگ «افزایش اعتبار» را انتخاب کنید و از پایین صفحه روی گزینه «کد افزایش اعتبار دارم» کلیک کنید. بخش افزایش اعتبار با کد هدیه برای شما باز می‌شود. کد هدیه را در محل مشخص شده وارد کنید و بر روی دکمه «بررسی و اعمال» کلیک کنید. در صورتی که کد وارد شده معتبر باشد پیام موفقیت را مشاهده می‌کنید و اعتبار حسابتان شارژ خواهد شد.
  4. امکان تغییر نوع سفارش در سفارشات دوره ای وجود دارد؟
    خیر، متاسفانه وقتی شما برای یک ماه و یا بیشتر از سفارش دوره ای استفاده می کنید، در طول زمان سفارش امکان تغییر در اقلام سفارش و یا تغییر دادن نوع سفارش وجود ندارد.
  5. آیا امکان انصراف برای روز خاص در سفارشات دوره ای وجود دارد؟
    48 ساعت قبل از طریق مرکز تماس بامارو، مراتب را اطلاع رسانی کنید و یکی از این دو گزینه را می توانید انتخاب کنید:
    1- به اندازه وعده های منصرف شده به تعداد سفارشات دوره اضافه خواهد شد
    2- معادل 50 درصد از هزینه وعده ی کنسل شده، اکانت شما شارژ خواهد شد.
    برای سفارشاتی که بصورت دوره ای نیستند، انصراف از سفارش معادل سوخت شدن آن است.
  6. هزینه ارسال سفارشات برای نقاط مختلف تهران به چه شکل خواهد بود؟
    هزینه ارسال برای مناطق مختلف تهران، متفاوت است و برای سفارشات دوره ای 15 روزه هزینه ارسال با 50 درصد تخفیف خواهد بود و برای سفارشات دوره ای 30 روزه بصورت رایگان خواهد بود.
  7. ثبت کد تخفیف در سایت بامارو به چه صورت است؟
    پس از انتخاب سفارش و در مرحله پرداخت کد تخفیف را در فیلد کد تخفیف وارد کنید و دکمه بررسی را بزنید و کد تخفیف ثبت خواهد شد.
  8. امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟
    بله، پس از تماس با مرکز تماس بامارو، لینک پرداخت ارسال خواهد شد و پس از پرداخت، سفارش در مرحله پردازش قرار خواهد گرفت.
  9. اگر پرداخت با "تراکنش ناموفق" مواجه شود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
    تراکنش هایی که شامل خطای بانکی باشند و با پیام "تراکنش ناموفق" مواجه شوند یا به صفحه بامارو برنگردند، پس از 48 تا 72 ساعت به حساب شما باز گردانده خواهند شد.
  10. در صورتیکه سفارشات با تاخیر ارسال شود، چه اقدامی باید کرد؟
    همکاران پشتیبانی ارسال سفارشات بامارو، همواره در تلاش هستند تا سفارشات شما را طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده توسط شما، ارسال کنند و در صورتی که سفارش شما در زمان مقرر به دست شما نرسید کافیست با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا مراتب توسط همکاران ما پیگیری شود.
  11. در صورت "انصراف از سفارش" در طی چه مدت زمانی پول به حساب عودت می شود؟
    پس از 24 ساعت اکانت باماروی شما معادل مبلغ سفارش، شارژ خواهد شد.
  12. در صورتیکه با پیک تحویل دهنده سفارش به مشکل برخوردیم (بی احترامی و یا عدم تحویل) چه کنیم؟
    حتما با بخش پشتیبانی سفارشات بامارو تماس بگیرید چراکه همکاران ما اینجا هستند تا مشکلات شما را حل کنند.
  13. امنیت اطلاعات شخصی که در سایت بامارو وارد می شود به چه شکل است؟
    اطلاعات شما در سایت بامارو در امنیت کامل نگهداری خواهد شد.

در بلاگ ما بخوانید

مشاهده همه پست‌های بلاگ